חיפוש
חיפוש

בלוג

אירוע באוהל בחורף בתקופת הקורונה

בית / בלוג

התפרצות מגפת הקורונה בשנת 2020 פגעה קשות בתחום התרבות ובתחום האירועים. המגבלות הנוקשות של משרד הבריאות לגבי התקהלויות יצרו מצב כי חתונות ואירועים ניתן לקיים בהשתתפות של עד עשרה אנשים בשטח סגור ועד 20 אנשים בשטח פתוח.

לאור המגבלות הללו, אולמות האירועים הפכו מיותרים והפגיעה בעסקים אלה עצומה. אולם עבור החוגגים ישנה אפשרות לא פחות מוצלחת לקיים אירוע מחוץ לבית בעלות נמוכה ובתחושה אותנטית של יום חג. אירועים באוהלים הם הפתרון האידיאלי לתקופת הקורונה.

אירוע יוקרתי באוהל עם גמישות מקסימלית

אוהלים להשכרה מאפשרים לשמור על כל מגבלות משרד הבריאות ועדיין לקיים אירוע כהלכתו. ניתן לקיים את האירוע באוהל אחד או במספר אוהלים קטנים, אפילו בתקופת החורף, ולא לוותר על עיצוב יוקרתי ומרהיב שמספק אווירה לא פחות חגיגית.

היתרון הגדול הוא כמובן הגמישות – ניתן לקיים את האירוע בכל לוקיישן שרק תבחרו, בין אם זה בחיק הטבע, בחוף הים או בחצר הבית. הפירוק, ההובלה וההתקנה של האוהלים פשוטה ונעשית על ידי חברה מקצועית שחוסכת לכם את ההתעסקות בנושא.

יחידות חימום שומרות על החום באוהל

גם החורף המתקרב אינו מונע קיום אירועים באוהלים. נהפוך הוא, מדובר בפתרון נוח, נייד וחסכוני, אשר מסוגל לספק לכם גם הגנה בעת הצורך מתנאי מזג האוויר בעונה הקרה.

חברה מקצועית בתחום האוהלים להשכרה תוכל לספק פתרונות חימום לאוהלים, גם לאירועים הנערכים בשטח פתוח וכמובן בתוך האוהלים עצמם. ישנן יחידות חימום אוויר אשר פועלות על נפט או סולר ומוצבות מחוץ לאוהל והאוויר החם מוזרם פנימה דרך שרוול מיוחד.

גם עניין התאורה הוא חלק שהחברה דואגת לו כחלק מהשירות שהיא נותנת והציוד הנלווה שניתן לשכור ממנה.

האחים כץ מחממים את אירועי החורף

חברת האחים כץ, אשר פועלת מאז שנת 1983, היא המובילה בארץ בתחום ההשכרה והמכירה של אוהלים. החברה מספק מגוון אדיר של אוהלים לאירועים: אוהלים שקופים, אוהלים אטומים, אוהלים בעלי חיפוי PVC, אוהלי זכוכית, אוהלים המספקים פתרונות קירוי והצללה ועוד.

חברת האחים כץ עובדת הן עם המגזר הציבורי והן עם המגזר הפרטי: משרדי ממשלה, חברות ענק, עיריות, חברות הפקה מובילות, אולמי אירועים ואנשים פרטיים. גם הקורונה לא עצרה את האירועים של האחים כץ אלא רק האיצה את המעבר לאירועים באוהלים, תוך הבנה כי אירועים שמשלבים אוויר פתוח עם אפשרות לקירוי היא הדרך האידיאלית לשמור על ההנחיות.

האחים כץ מספקים את כל הדרוש לאירוע מושלם ומציעים גם להפיק אותו, עם ניסיון רב בתחום. החברה עומדת בכל דרישות התו הסגול ומבטיחה לכם שגם בעידן הקורונה, ואפילו ביום חורף קר או גשום, תוכלו ליהנות מאירוע מושלם ובלתי נשכח

תשכירו אותנו

לפרויקט הבא שלכם

דילוג לתוכן