חיפוש
חיפוש

בלוג

השכרת אוהל – איך תעשו את זה נכון?

בית / בלוג

צריכים להשכיר אוהל לכל מטרה? עשו זאת בצורה נכונה עם המומחים של האחים כץ

ארועים תחת כיפת השמיים היו מאז ומתמיד, אך מאז שהצטרפה לחיינו הקורונה אנו רואים יותר ויותר אנשים מוותרים על האולמות הסגורים ועוברים לעשות ארועים בחוץ. לא תמיד כיפת השמיים מחייכת אלינו ופעם יכול להיות גשם וקר, ובפעמים אחרות שמש קופחת. הפתרון האידאלי לארועים בחוץ הוא הקמת אוהל שיכול לשמש לארוע כולו, או לחלופין לאזור מסוים של הארוע שהאורחים יכולים להכנס אליו. כאשר משכירים אוהל לארוע חשוב מאוד לקחת חברה מקצועית שתקים את האוהל מ-א’ ועד ת’ בצורה יסודית ומקצועית כדי להבטיח את בטיחות האורחים. האחים כץ בתחום השכרת האוהלים כבר מעל 35 שנה והפכו לבחירה המועדפת של מפיקי ארועים, מארגני חתונות וכנסים וגופים גדולים אחרים, בזעות השירות, האיכות והמקצועיות. אם אתם רוצים להשכיר אוהל מהטובים ביותר, תצרו קשר עם האחים כץ.

בחרו אוהל שמתאים לכל מזג אוויר

מדינת ישראל היא מדינה יחסית חמה, אך ישנם לא מעט גשמים בתקופת החורף הקצרה. לכן, כשאתם משכירים אוהל לארוע שלכם אתם צריכים לוודא כי האוהל מתאים לכל תנאי מזג האוויר והקיצוניים ביותר שיש. כך למשל, בעונת הקיץ החמה כאשר לוהט בחוץ, האוהלים של האחים כץ חוסמים קרינת UV  ועמידים בפני חומרים דליקים, ובכלל עומדים בתקנים בינלאומיים. בנוסף, ניתן להציב אמצעי מיזוג מקצועיים אשר מתאימים לקירור חללים גדולים. כאשר קר בחוץ אנו מציידים את האוהלים באמצעי חימום כדי שלאף אחד לא יהיה קר. כאשר מתכננים אירוע ויודעים באיזה עונת שנה הוא יוצא, תקבלו ייעוץ מקצועי מהאחים כץ לגבי הציוד אותו אתם חייבים לארוע שלכם כדי לאפשר את התנאים הנוחים ביותר לאורחים שלכם.

השכרת אוהל אך ורק מבעל מקצוע עם נסיון

אוהל שמותקן בצורה רשלנית עלול לגרום לאסון שיהיה כרוך במחיר כבד. לכן, כאשר מדובר בהשכרת אוהל לארועים ברוב המקרים מומלץ לצוות מהנדס שילווה את תהליך ההקמה ויפקח שהכל מוקם כשורה ושאין שום פירצה לסכנה. כאשר אתם משכירים אוהל לארוע מהאחים כץ, אתם יכולים לקבל את מעטפת בעלי המקצוע המקיפה ביותר, כולל מהנדסים אשר מנוסים בהקמת אוהלים גדולים לארועים. אוהל שבנוי בצורה מקצועית הוא אוהל עם אטימות מלאה, עם החיזוקים הנכונים ועמיד בכל תנאי מזג אוויר הקיצוניים ביותר.

אם אתם מחפשים אוהל להשכרה לכל מטרה שהיא, פנו לחברת האחים כץ ונשמח לענות על כל שאלה ולתת לכם שירות מקצועי ואדיב. בנוסף לכך, אנו מתחייבים למחירים הטובים ביותר, הכוללים הובלה, הרכבה ופירוק. ניתן לפנות באמצעות טלפון ,מייל או השאירו לנו את הפרטים שלכם בעמוד המיועד באתר ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.

תשכירו אותנו

לפרויקט הבא שלכם

דילוג לתוכן