חיפוש
חיפוש

בלוג

איך לארגן ערב קונספט עם אוהל להשכרה?

בית / בלוג

 

מהו ערב קונספט

 

קונספט הוא רעיון, גישה, נישה, או תבנית מסוימת. כשאנו מחפשים לערוך אירוע שבאמת יוצר את הרושם שמדובר במשהו שלא נוסה בעבר, שונה ואחר, צריך לפתוח את הראש ולחשוב על מה . שקרוי במחוזותינו “קונספט” לאירוע.

האוהל הוא סביבה מעולה להקמת כנס בפורמט הקונספט משום שהוא מאפשר לנו גמישות מירבית,  התאמה אישית, מימוש מלא של כל חלומותינו. בצורה הכי לא שגרתית, יוצאת מהכלל ומגדר הרגיל נוכל להיערך עם אוהל להשכרה לאירוע שיביא לאורחים שלנו ערך מוסף ברמה שלא ציפו לה.

כיצד יוצרים ערב קונספט עם אוהל להשכרה?

 

כאשר מתכננים אירוע כגון ערב קונספט אנו מביאים בחשבון שהאירוע יתבסס על אוהל להשכרה.

לא סתם אוהל אלא אוהל מודרני ומתוחכם שניתן להתאים באופן מלא לצרכי הקונספט הקורם עור וגידים.,

 

ערב קונספט עם אוהלים להשכרה

לאיזה אירועים זה מתאים?

 

דוגמה א

 

ניקח לדוגמה אירוע לציון סיום שנה לכיתה ד’ בקונפסט גן שעשועים. האוהל יכול להיות מוקם עם חזית המורכבת מליצנים, נוכל להכניס לתוך האוהל ומחוצה לו עמדות ומתקנים שיעשירו את החוויה. בתוך האוהל עצמו נזמין דיג’יי עם כל הלהיטים המגניבים של אותה שנה, ונסדר פינות אכילה שבהן נעמיס פירות וארטיקים לילדים.

 

דוגמה ב

 

כנס לעובדי הייטק. אוהל לאירועים נותן לנו הזדמנות להרים קונספטים ויזואליים מרשימים. את האוהל ניתן להרכיב ולהנדס למעטפת בעלת צורות מתוכמות ושיקיות כמו כיפה או מצולע שישברו את מראה הקיוביקל או האופן ספייס אליו מורגלים העובדים ביומיום.

 

דוגמה ג

 

ערב שירה בציבור מאפשר לנו להקים אוהל עם מתחם פנימי הנושק למתחם חיצוני ומאפשר חברותא, ישיבה בצוותא, שירה בציבור בפנים האוהל ומחוצה לו. הכנסת כלי נגינה ובמה הם חלק בלתי נפרד ממערך האוהל על זמריו

 

ערב קונפסט נהיה יותר כיפי עם מערכת מיזוג עוצמתית

 

מערכת מיזוג עוצמתית לאוהלים מגיעה עד לאירוע שלכם והופכת את כל הנוכחים לנינוחים והרבה יותר שמחים. המערכת נותנת שירות אמין לאורך האירוע ומגבירה את ההנאה גם כשהאירוע נהיה צפוף והתאורה לוהטת. מזגנים ניידים לאוהלים מיצרנים מובילים וממותגים ידועים, נותנים את הטון ומייצרים אווירה ורוגע  כדי שנוכל להרים אירוע שאנשים רוצים להגיע אליו – וגם להישאר

אנו משתמשים במגוון של אמצעי קירור אבל דבר אחד משותף לכולם והוא.

 מערכת מיזוג אמינה לאוהלים שמקררת כל פינה ופינה…

אוהל להשכרה המצויד ביחידת מיזוג עוצמתית המעבירה קור ורעננות בכל פינה של האוהל, תורם ליצירת אירוע רענן במיוחד ואת כל האורחים מרוצים ומחויכים.

אוהל להשכרה טוען את האנרגיות של כל מי שבא לאורך האירוע ונותן זריקת מרץ והנאה.

 

אוהל להשכרה לכל אירוע – ערבי קונספט מרשימים שעושים פאן

מעבר לתחושת הביחד, בזכות

אוהל להשכרה בפורמט קונספט הופך כל אירוע למסקרן ולחגיגה לעיניים שלא נרצה להפסיק. יחד עם זאת, אוהלים ממוזגים מעלים את האירוע בכמה רמות, בזכות אספקת תנאים מצויינים בסביבת חוץ ממש כמו בסביבת פנים.

אז קדימה, פרגנו לעצמכם ולאורחים שלכם והעצימו את תחושת הביחד עם אוהל ממוזג לערב קונספט שכולם ידברו עליו.

תשכירו אותנו

לפרויקט הבא שלכם

דילוג לתוכן